Pagina's

zaterdag 24 augustus 2013

31 before 26

Vorig jaar heb ik een 25 before 25 gedaan en genoten - de 25 dagen voor mijn 25ste verjaardag elke dag iets speciaals gemaakt of gedaan. Dit jaar wilde ik ook weer zoiets doen, maar dan anders, dus bedacht ik om de maand voor mijn verjaardag elke dag een foto te maken. Weer een beetje meer aandacht geven aan mijn camera, en aan het dagelijkse, het kleine onopvallende.

19 augustus -- Eindelijk mijn haar weereens een knipbeurt en nieuw kleurtje gegeven. Ik heb het geknipt door op z'n kop al mijn haar in een staart te doen en dan gewoon afknippen - works like a charm :P Hier is een knipfilmpje van hoe je het doet.
20 augustus -- Een vlindervleugel in de tuin gevonden. Prachtig.
21 augustus -- Onze eerste rijpe bramen!
22 augustus -- Mevrouw Poes haar eerste dag alleen buiten - ze is twee weken aan een tuigje buiten geweest, maar vanaf vandaag kan ze de wijde wereld in. Tot nu toe blijft ze in de buurt, af en toe een paar andere tuinen in, maar komt altijd weer terug om te vertellen hoe gaaf ze het vind.
23 augustus -- Het nagelkruid in de achtertuin blijft maar doorgaan.
24 augustus -- Tussen het buitengeluier, tuingevroet en vakantiepret door blijven de stoffen naar me lonken.


Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen