Pagina's

zondag 8 september 2013

31 before 26 - no. 3

30 augustus -- Poes- en vogeloppas spelen bij mijn moeders thuis. Eeuwige enthousiaste gastvrouw de poes, zodra ik languit op de bank ga komt ze boven op me, snuffelt alles af en is enkel en alleen content als ik haar constant blijf aaien.

31 augustus -- Elke avond/nacht de kaarsjes aan, na de film of Star Trek (seizoen vier van Next Generation op bluray net afgekeken, door met Enterprise seizoen twee op bluray ), goede muziek, biertje of veel te gezond een watertje, boek of internetgesnuffel. Wij vermaken ons wel.
1 september -- Hebben 2 dozen met stekjes gekregen van mijn oom en tante. Vooral geraniumsoorten en hebben ze verspreid over de hele achtertuin. De meesten lijken aan te slaan, sommigen hebben moeite, we zullen zien!
  
2 september -- Voor het eerst samen in het bos vlakbij gewandeld, creatures bewonderd, diep de boslucht gesnoven en de eerste herfsttekenen mee naar huis genomen.
3 september -- Bij een kringloopwinkel in Meppel deze gave lamp gevonden. De hanglamp erachter hebben we vorige week bij de kringloop in Tuk gehaald. We moesten in Meppel kiezen tussen twee lampen, maar een paar dagen na aanschaf toch teruggegaan om die tweede te kopen, voor in de gang. Hanglampgalore.
4 september -- Ik gok in een week slechts twee uurtjes achter de naaimachine gezeten. Zijn vakantie is ook mijn vakantie, erna ga ik weer flink aan de slag.
5 september - De laatste rijpwordende tomaatjes in combinatie met lange sluitertijd geöefen.
6 september -- Zijn zóveel aan het tuinwroeten deze dagen, nu het nog kan voordat het kouder wordt - rozen herplant, bodembedekkers eruit, klimoppen en een wingerd geplant, woekeraars teruggesnoeid, woekeraars verplant, laurierkersuitzaaiing met moeite eruit gehaald, kiezelsteentjes weg (wil je nog kiezelsteentjes? we hebben over.), een Taxusje naast de oprijlaan gezet, stokrozen gezaaid. Ik allemaal op handen en knieën, netjes met rechte rug, elke keer spinnen en alle andere creatures voorzichtig een nieuw huis gegeven.  
7 september -- Gisteren onze nieuwe oude Franse eettafel gevonden via Marktplaats. Opgehaald in Hattem, paste voor geen meter in de auto, wat we ook al wisten dus met touw alles klemgezet. Ging prima. We zijn verliefd en hij op ons - nu nog wat stoeltjes zoeken voor erbij.

31 before 26 no.1 is hier.
en no. 2 hier.


Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen