Pagina's

maandag 2 september 2013

Uitwaaien

Zaterdag in m'n uppie een rondje naar Ossenzijl en door de Weerribben-Wieden gedaan, prachtig, lekker uitwaaien, erg genoten. Bij Ossenzijl ook nog een wandeling in het gebied van het Staatsbosbeheer gedaan, de rustige bosgeuren gesnoven, zelfs een slang weg zien gluipen en een boel wilde bramen gepikt. Daarna via Kalenberg terug, erg erg mooi, en daar op een bankje aan de vaart op het meegenomen tuinstoelkussen mijn rug wat rust gegeven. Natuurlijk veel opmerkingen van langsfietsende en -varende mensen - iemand languit op een bankje blijft mensen toch verbazen.
Had natuurlijk mijn camera mee, wat foto's genomen tijdens de wandeling, maar tijdens het fietsen was ik vooral te druk met genieten. Ik merk dat ik steeds minder snel de camera erbij pak - niet meteen het moment willen vastleggen, maar juist het laten zijn wat het is en het daarmee ook laten voorbijgaan, het daar en toen houden, exclusief laten zijn voor that specific moment in time and space.



Follow on Bloglovin

3 opmerkingen:

  1. Mooi! Ga je ook nog een volgersfunctie op je blog plaatsen?
    Kan je ergens doen bij widgets ofzo :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O bij indeling en dan gadget volgers toevoegen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah! Nog niet aan gedacht, ga het meteen ff checken, dank :)

      Verwijderen