Pagina's

woensdag 23 oktober 2013

Nieuwe maaksels

Weer een paar nieuwe creaties!

Eerst een jurkje voor mezelf, mijn Propere Herfstjurk. Mijn eerste jaren50-stijl jurk, hoewel ik hem eerst niet eens zo bedoeld had - he just turned out like this :P Dat is ook wel typisch voor mijn naaiproces - tijdens het maken verander ik het ontwerp vaak nog een paar keer...misschien iets om een keer een post aan te wijden...Maar goed, ik ben content dus, met mijn nieuwste jurkje, vind de stof ook erg erg leuk en de onderrand - kort van voor, lang van achter. Het is katoen die ik vorig jaar op het stoffenSPEKtakel vond en heb hem gevoerd met wit katoen. Was weer een herinnering aan hoe fijn ik kleding met een voering vind - de halslijnen, mouwrandjes of onderranden zijn veel makkelijker te fixen.
Dan om alweer in de zomerstemming te komen, een gerecykleerd jurkje. Hoewel, met een legging en vestje kan hij ook best in koudere tijden. Ik heb de lengte en breedte wat ingenomen.
En als laatst een spagettibandshirtje met assymetrisch onderzoom en een paars/rode achterkant


Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen