Pagina's

donderdag 17 oktober 2013

Nieuwe naaisels...

...maar dan weer eens voor mezelf.

Mijn nieuwe favoriete zomerjurk, alweer een tijdje geleden gemaakt. Het is een hele dunne stof die om één of andere reden aan elkaar plakt, dus nu plakt hij aan de katoenen voering. Op de foto niet erg goed te zien, maar de bovenlijn is assymetrisch en de ondernaad loopt voor met een holling en achter met een bolling. Gevlochten spagettibandjes en een rits achterin.
Een trui gemaakt van stof van het stoffenSPEKtakel. Wilde er eerst een jurk van maken, daarna een vest, maar het werd toch maar een trui, assymetrisch met plooitjes hier en daar, ik vind hem wel leuk.
 Mijn nieuwe favoriete legging!
Een mismaaksel, die zit er af en toe ook tussen. Ik vind het idee van high waist shorts wel leuk, alleen heb ik de kruisnaden wat te nauw genomen, dus hij zit niet echt lekker. En de strakke pijpen vind ik toch ook niet echt leuk.
En mevrouw de diva poes hielp even mee om de foto's een beetje leuk te houden.

Benieuwd naar meer genaai? Klllllllik.


Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen