Pagina's

vrijdag 29 november 2013

Weekendlinks

Om mijn weekend te beginnen wilde ik vegan mayo maken waar witte rijstmeel voor nodig was, wat ik nergens kon vinden dus leende ik van de week een heuse koffiemolen en maakte zelf maar mijn meel.
Dus voorbereid en al aan de slag vanavond, vol goede moed want na twee mislukte crackermaakpogingen was die moed wat ingedeukt. Het resultaat was afgrijselijk, maar ook veel te mosterdig dus in alle hoop probeerde ik het nog een keer met minder mosterd. Maar nee, het mocht niet baten, gruwelijk was het. Hopen dat de vegan chocoladetaart die ik voor eerste kerstdag wil maken wél gaat lukken.

En hier wat weekendlinks, voor het geval dat.

- Een online boek over toen vrouwen nog in hun eentje 25.000 mile op de benenwagen door Amerika gingen
- Een serie filosofielessen opgenomen op Harvard. En Sandel de docent lijkt op en spreekt als Brent Spiner! Hij heeft trouwens ook twee TEDtalks gedaan
- De lekkerste uberlekkerste tomaat/pindasoep!
- Die Russell. Zijn revolutie! interview zag ik meerdere keren voorbij komen en ook hier is hij weer goed op dreef (vanaf 3:21)
- Stadsverlichting. Leuk idee, er zijn bij mij in de buurt ook twee woonkamers die meedoen, maar twijfel nog over het zweefgehalte
Vogeltaart! :D
- En een feel good filmpje


Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten