Pagina's

donderdag 19 december 2013

Kerstfrullen

We doen normaal niet aan kerstkaarten. Papierverspilling onder andere.
Heb ik wat op bedacht, want ik vond het toch wel leuk om de buren ook een kaartje te doen.

Ik heb al jaren een stapeltje modetijdschriften in de kast liggen, waaruit ik vaak wat haal om mee te frutselen. Dus die haalde ik ook weer tevoorschijn en knipte er wat op los. Kleurgecoördineerd zowaar. Ik had nog ergens in een hoekje een groot vel dik papier staan, dus die gebruikte ik als basis. De plaatjes erop geplakt en in vorm uitgeknipt. Toen de huis-aan-huiskrant vermaakt tot enveloppen, en voila.
Het was even een boel geknip en geplak, maar daar hou ik wel van. En onder dit niet al te moeilijke werk wat interessant breinvoer verorberd in de vorm van een interessant gesprek tussen Adam Kokesh en Stephan Molyneux. Over Kokesh's belachelijke behandeling door de politie en de invulling van het libertarisme.
Had het vorig jaar ook gemaakt voor een paar buren, we woonden toen nog ergens anders. Toen met een stoffig kerstballetje erbij van rood velours -oude gordijnen- en kant -oud tafelkleedje-. Maar om nu ook 10 van die ballen te maken, nah, te lui.

Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen