Pagina's

donderdag 13 februari 2014

Stoffige update

Weer twee af en één in de maak. Zo komt mijn stoffendoel langzaam in zicht!

Allereerst mijn oudroze bontige schouderstuk, waar ik het onderin deze post ook over had. Ik vind hem gaaf geworden, hoewel ik eerst twijfels had over het konijngehalte. Ik heb voor het eerst met kettinkjes gewerkt, en in de punten van het voorpand zitten zowaar wat loodjes voor een mooie pasvorm. Nu nog een specialer shirtje voor eronder maken.
Dan een lange broek, okergele stretchdenim en bruine gekke stof. Twee stoffen die ik van mijn doellijstje af kan strepen - nog vier te gaan.
En ik kon die bruine stof niet weer aan de kant leggen, dus nog een shorts in de maak. Geen idee hoe de stof heet officieel, ik denk dat een soort tweed is. Ik hou hem simpel, maar er komen nog wat details op.

2 opmerkingen: