Pagina's

zondag 23 maart 2014

Textiel

Best wat achter de machine gezeten deze week. En ook wéér een rokje gescoord aan de uitpaktafel bij de kringloop.
 Ik ging mijn nieuwe schoenen verfraaien, dus heel netjes een before foto gemaakt, welke ik niet terug kan vinden, dus dan hier slechts het resultaat. Ik wilde ze eerst zoiets als m'n vorige schoenen maken, die ik ook zelf had verstoft...
...die dus, maar dat was toch niet helemaal naar m'n zin. Heb ze alleen zo'n 7cm korter gemaakt, het gespje bovenaan weer erop gedaan en het lagere bandje nog lager vastgemaakt.
Het experimenteershirtje, in deze post had ik het er ook over. Het middelrandje vind ik toch wat te breed, dus die doe ik opnieuw, de rits moet er nog in en de onderkant afgewerkt.
Ook bezig gegaan met m'n high waist rok van gordijnstof. Rits moet er nog in, boord erop en onderrand afgewerkt. Heb nu al zin om hem te dragen.
En ondertussen lokt deze stof ook enorm, voor een shorts. Maar teveel naaierijen tegelijkertijd ben ik nooit heel goed in, dus eerst maar het shirtje en de rok af.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten