Pagina's

zondag 13 april 2014

Keepin' busy

Wat af en wat in de maak en wat-en-nog-iets gescoord.

Een korte broek gemaakt van een grijsbruine tweed in plaats van de vissengraatstof waar ik al weken eentje van plan te maken. Heb een patroon uit een blad gebruikt, maar moest hem gaanderweg flink wat aanpassen - in kruishoogte en breedte en lengte en zakken - eigenlijk overal dus. De stof heb ik eerder ook gebruikt voor een shorts en onderkant van een lange broek voor in de shop.
En begonnen aan een korte mouw shirtje, met strikjes en alles. Van deze stof heb ik eerder een spagettibandjeshirtje gemaakt, maar nu eentje voor mezelf want veel te leuke print.
In de kringloop waar ik werk deze gevonden en ik ben verliefd! Normaal ben ik niet van de tweedehands schoenen, maar ze zagen er nog echt goed uit. Moest wel even navragen of ze echt niet van echt leer waren (want vegan, dus draag ik niet) -  en ze zijn twee maten te groot, maar daar verzin ik nog wel wat op. 
En ook op 't werk een rokje gevonden - ga nog wel wat interessantere knoopjes middenvoor opzetten.
Een zoekplaatje - vind het poezenoortje (van een Poes die van bungelende touwtjes houdt) en win een aaibeurt.



2 opmerkingen:

  1. Ja, gevonden! Onder het tafeltje :) Heb ik nu gewonnen??

    Afz. Arno

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ghehe, oplettend hoor :) U heeft gewonnen, maar moet je wel eerst een kat adopteren :P

    BeantwoordenVerwijderen