Pagina's

woensdag 30 april 2014

Naaiwedstrijdmodus

Het enige wat ik deze dagen met mijn vrije tijd doe is naaien en denken aan naaien. Zelfs 's nachts gaat die denkdraaimolen maar moeilijk uit, maar dat slaapgebrek heeft een goede tegenstander aan de adrenaline en enthousiasme die de opdrachten me geven!

Ik ging vandaag in Zwolle bij Karteris stoffen inslaan. Met lijstje en al kwam ik de winkel binnen, en al snel kwam ik in gesprek met de verkopers. Dat ik aan een naaiwedstrijd mee doe, de meeste ontwerpen al had gemaakt en nu op jacht was naar de goede stoffen. Ze waren zo enthousiast over de wedstrijd dat ik zomaar 25% korting kreeg op mijn aankopen! Hoe gaaf is dat!
Voor de eerste opdracht heb ik al één van de meerdere items onder de machine liggen. Hard hard hard aan het werk dus. De 10de is de deadline, dat moet zeker gaan lukken!


2 opmerkingen:

  1. succes!!! en wauw, 25 procent korting is toch ook goed meegenomen!
    lolomygirl.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen