Pagina's

zaterdag 17 mei 2014

Het één en ander

Yeah baby! Ik ben door naar de volgende ronde van Sew It Up! Jammer dat Emily eruit ligt, haar jasje vond ik juist het leukst.
Dit was de uitslag van de het online stemmen, wat voor 50% meetelde in de uiteindelijke uitslag. Derde is zeker geen slechte plek om te staan :)
Heb heel veel lol gehad met het maken van de jurk voor de tweede opdracht - dat was het maken van een 'shift dress', een mouwloos A-lijn jurkje, een iconisch stuk van de jaren '60. En de stof die ik daarvoor gebruikte, ohh, ben er nogsteeds verliefd op :P
De foto's ervan heb ik al ingeleverd, maandagavond komen ze online en dan kan iedereen weer stemmen op je favoriet. De afgelopen keer was het zo dat je meerdere keren kon stemmen, wat niet de bedoeling is eigenlijk, dus dat gaan ze nu anders doen. Ben erg benieuwd wat de anderen gemaakt hebben!

En naast het naaien gaat het leven ook gewoon door. Die van mij in iets lager tempo, maar de rest van de wereld trekt zich daar niet echt iets van aan :P


 Aangespoelde boot
Bosbranden in Chili



Huilwedstrijd in Tokio


Bronnen: 1, 2, 3

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen