Pagina's

maandag 26 mei 2014

Ronde drie drie drie

De derde opdracht! Een outfit gebaseerd op een kunstenaar. Leukleuk, je kunt er alle kanten mee op. Na lang snuffelen en bij meerdere surrealistische artiesten schetsen te hebben gemaakt, kwam ik uit bij Vladimir Kush. Hij is grappig. En natuur en dieren komen elke keer terug bij hem, en dat mag ik graag.
Stemmen kan hierrrrrrrrrr.
Ik koos deze uiteindelijk:
Hij heeft best een nette, strakke stijl, dus ik wilde ook een outfit maken met strakkere lijnen. Niet al te letterlijk allemaal, maar wel de kleuren erin. En de bloem als rok! Kort rokje met drie lagen geplooide stof eronder om hem mooi bol te krijgen.
Ik heb de outfit eigenlijk op z'n kop gemaakt - is het onder op het schilderij, is het boven in m'n outfit. Groen van gras, blaadjes bovenop in een top van stretchkatoen en bruin katoenen voering. Met knoopjes als sluiting. Grijze achtergrond -gebruikt hij wel vaker- in het tricot topje met een vormpje erop, een combi tussen een bloem en de zon. En dan dat rokje. Jep, mijn nieuwe favoriete rokje.
Uhm, ja. Maar je ziet wel goed de rokvulling.

Stemmen kan hiero! Tot en met donderdag zijn de stembussen weer geopend en dan komt vrijdag de uitslag, spannnnnnend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten